torsdag den 8. august 2013

I vinter 2013 fik jeg den første vaccine, og ret hurtigt var der kuk i min cyklus.
Dette blev ved, og fik følgeskab af voldsom svimmelhed, utilpashed og jeg var ved at besvime.
Lægen sagde min blodprocent var fin, men mit blodtryk var til gengæld alt alt for lavt, jeg fik besked om at der ikke kunne gøres noget ved lavt blodtryk.

I foråret 2013 fik jeg den anden vaccine, og to dage efter gik det helt skidt. Jeg troede jeg havde fået blodprop eller hjerneblødning, da jeg pludselig ikke kunne bruge mit ben i noget tid, det hang bare efter mig, og en gang imellem var det mine arme der føltet helt lamme.

Siden da har jeg haft smerter/kramper, i muskler og led dagligt. Nogen dage mere end andre heldigvis.

Min hukommelse og evne til at koncentrere sig er heller ikke så god pt, men jeg håber da stadig på at det bliver som før igen.

Jeg bliver ind imellem helt vildt træt, og fik kort tid efter 2. vaccine konstatere B12 mangel, og måtte have injektioner.  På dette tidspunkt vidste jeg dog ikke at jeg havde det dårligt pga af vaccinen.

Jeg har tabt mig omkring 8% af min vægt, uden at gøre det fjerneste for det, tvært imod, for jeg har en meget sød tand!

Mit hoved er næsten konstant ved at eksplodere af smerte på de dårlige dage, og mine øjne har formået at svigte en del gange!

Jeg kan blive ved at remse op med de ubehagelig ting der kommet ind i mit liv efter den vaccine, men det vil jeg ikke. Jeg vil ikke skræmme, jeg vil fortælle min historie.

Og det er det vigtigste lige nu for mig, at fortælle hvad jeg har været igennem, og hvad jeg går igennem. Og så er det op til den enkelte at vurdere om HPV vaccinen er noget de vil byde velkommen i deres kroppe.
Hvis jeg kunne gøre det om nu, så gjorde jeg det!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar