mandag den 12. august 2013

En morgengnaven mor!

Så startede hverdagen igen i det lille hjem, og der er ikke længere tid til at jeg "kan finde mig selv" inden jeg står op.
Jeg skal helst ligge vågen i et par timer før jeg føler jeg er helt med, ja det er lidt svært at forklare... men også før mine ben stopper med at være så TUNGE!!!
I morges stod jeg op uden at finde mig selv..... og det gik ikke godt!
Min dejlige familie sad glade ved morgenbordet, nogen var lidt fjollede, andre sang, der var gang i den, men det var der ikke i mig!
Efter et par min var der gang i mig, men på et helt andet plan, jeg blev irriteret, meget irriteret. Og så lige pludselig mig selv sidde og holde mig skiftevis for ørene og øjnene.. så sætte jeg mig væk, hen i en lænestol, og så græd jeg!
Jeg er ikke god til mange mennesker på een gang mere, og da slet ikke om morgenen når jeg ikke har fået lov at vågne på den måde som det åbenbart er bedst for mig... ØV .... har ellers altid været et meget socialt menneske :-(
Vi var til en social event i søndags, hvor jeg også pludselig "fandt" mig selv siddende langt væk fra de andre. Det er bare blevet SÅ svært. Både det at sidde med smerter, men også samtidig at skulle forklare og forsvare...
Men på positiv siden, jeg har vasket en portion tøj OG lavet aftensmad i dag! YES

Ingen kommentarer:

Send en kommentar