onsdag den 21. august 2013

Alt det de ikke fortæller om Gardasil

Jeg blev vaccineret, fordi jeg så det som en måde at sikre mig på. Som mor til 3, ville jeg ikke tage nogen chancer. Jeg kunne høre og læse i diverse mødregrupper og blandt veninder, at det var en rigtig god ide at gøre det.

Og jeg blev også selv fortaler for det.

Jeg søgte lidt på nettet, på de sider jeg fandt relevante, og fandt ikke der noget alarmerende.

Da jeg kom til lægen spurgte jeg ham om eventuelle bivrkninger, og i følge ham, var der ikke noget at bekymre sig om, højst kunne det føles som en mild influenza.

Så jeg var helt tryg, men det skulle jeg ikke have været.
Efterfølgende har jeg fundet mange andre sider, som jeg burde have læst inden jeg tog min beslutning.

Læs her !!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar